Voor de campagne van dit kledingmerk moesten de modellen echt sex hebben

Vanmorgen hadden we het al over 'sex sells,' en dat blijkt maar weer. Het kledingmerk Eckhaus Latta heeft een 2017 lente...

Vanmorgen hadden we het al over 'sex sells,' en dat blijkt maar weer. Het kledingmerk Eckhaus Latta heeft een 2017 lente-campagne gelanceerd waarop de gehuurde modellen daadwerkelijk sex hebben. Hoewel het allemaal vrij expliciet in beeld gebracht wordt zijn bepaalde gedeeltes wel geblurred. De oprichters Mike Eckhaus en Zoe Latta zochten naar modellen die niet enkel naakt in beeld wilden, of doen alsof ze sex hadden maar die echt all-out wilden gaan voor de camera.

Lees ook: Supermodel Cara Delevingne schopt kont in de nieuwe trailer van Valerian

'We dachten na over hoe we seksualiteit en de relatie met mode konden tonen, en simpel gezegd: sex sells.' aldus de fotograaf Heji Shin. Volgens Echkaus staat de campagne voor sex-positive, body-positive en sexuaity-positive denken. 'We hebben geen olie op de modellen gesmeerd, ze moesten echt zweten.' Het modemerk had er wel flink veel moeite mee om modellen te vinden die daadwerkelijk mee wilden doen. De zoektocht naar gewillige modellen heeft dan ook zes maanden geduurd.

Ach ze mogen het altijd proberen, modemerk American Apparel gebruikte ook provocatieve, seksueel explicite advertenties maar dat mocht niet baten, het merk moest er noodgedwongen een einde aan breien.

Zie de rest van het beeldmateriaal HIER.

[gallery type="rectangular" size="medium" ids="191657,191659,191661,191663"]