Om negen uur zou Red Bull vandaag haar kersverse RB14 presenteren, maar Red Bull nam de tijd. Om 10 uur was ie daar dan toch. Ironisch genoeg zorgde dat voor een hoop grappen die vooral Red Bull's partner TAG Heuer raakte.
TFW Tag Heuer is one of your main sponsors and you still can't manage to launch your car on time #RB14 #F1 pic.twitter.com/J3biLnRxxb
— ya boy max (@imthebatmax) February 19, 2018
Trage start in 2017
Het mocht even duren voor de vorige bolide van Red Bull mee kon komen met topteams Ferrari en Mercedes maar aan het einde van het seizoen wisten Verstappen en Ricciardo goed mee te komen. Natuurlijk had dit alles te maken met de technische achterstand van de wagen en de vele uitvalbeurten. Dit jaar wil het merk vanaf dag één vol de strijd aangaan.
Volledig nieuwe livery
Om het verleden te vergeten heeft de wagen een compleet nieuwe livery al zou dit nog niet het definitieve kleurenschema zijn. Dat krijgen we in Barcelona te zien. De haaienvin is dit jaar verboden dus die is verdwenen, de halo zit er toch echt en de wagen heeft weer een aflopende motorkap. Met Aston Martin als nieuwe partner is het duidelijk dat het Britse automerk als hoofdsponsor prominent aanwezig is. Zegt u het maar, wat vind je van de nieuwe livery?
The #RB14 from every angle ?
— Red Bull Racing (@redbullracing) February 19, 2018
? https://t.co/gdQRXmhHyq pic.twitter.com/CPiaA9Trti