Het overkwam Jenny. Ze ging naar Vietnam, dacht een tof infinity pool tot haar beschikking te hebben maar het bleek bij aankomst een badkuip te zijn waar je je hond nog niet in kunt wassen. Op de foto leek het een gigantisch zwembad te zijn. Hoe dan? Nou heel simpel, fotografen van hotels gebruiken slimme camerahoeken om het een en ander net even een stukje beter tot uiting te laten komen, mocht dat niet helemaal werken? Dan kun je altijd nog croppen en fotoshoppen tot je een ons weegt.
@backlink(209873)
Jenny uit Manchester plaatste de onderstaande beelden van het Mari Gold Hotel, geregeld via Booking.com, op Twitter. Je ziet het verschil. Dat gebeurt nogal vaak trouwens, altijd de reviews lezen (al zijn die soms ook flauwekul).
Booking heeft zelf inmiddels gereageerd op de foto's, ze beloven de klacht serieus te nemen. Zelf nam Jenny het niet zo nauw, ze kon er wel om lachen maar eerlijk is eerlijk, we begrijpen het best als je je zuurverdiende centen uitgeeft aan een leugen en er vervolgens niet om kan lachen.
Our hotel pool in Vietnam...booking.com VS reality ??? we’ve been done there pic.twitter.com/lElDjxzFwd
— Jenny Kershaw (@jennykershawx) May 12, 2018
— rein (@enigma8128) May 14, 2018
At least your pool had water in it! ??? pic.twitter.com/jQ33w29XNf
— Michael Brown (@mbrownboy) May 17, 2018
Nice maar hoe ziet het er achter die palm uit? Ah, juist..
Nog eentje dan:
Hey, dat werd niet beloofd...