Ieder kwartaal publiceert MMA een lijstje met de best presterende magazine merken op social media. En nee, MMA staat in dit geval niet voor zwetende kerels die elkaar flink te grazen nemen in de ring, het staat voor de iets minder spannende Magazine Media Associatie. In de MMA Social Media Monitor houdt de associatie elke drie maanden bij welke merken lekker bezig zijn op de verschillende social media kanalen, en dit kwartaal zal het voor jullie vast niet als verrassing komen dat Playboy de eerste plaats in dit lijstje heeft bemachtigd.
Aartsrivaal
Elk kwartaal was het spannend; zouden we deze keer de grootste zijn? Maar iedere keer eindigden we toch weer nét achter nemesis vtwonen. Dit kwartaal hebben we eindelijk bewezen dat vrouwelijk schoon dé ultieme toevoeging is aan een smaakvol interieur en laten we zien dat mannen toch net iets meer van vrouwen houden dan van voetbal (sorry, VI). Waarom de Donald Duck niet hoger in het lijstje staat is voor ons ook een raadsel, maar klagen doen we niet! Meer dan 1,5 miljoen fans volgen ons op Facebook, Twitter en Instagram en dat is zeker een artikeltje waard.
Eeuwig dankbaar
En dit alles was natuurlijk niet mogelijk zonder jullie, onze trouwe fans. We willen jullie als lezers, onze ouders, de neef van de tante van de broer van onze grootoom én onze goudvis hartelijk bedanken voor de steun en het vertrouwen. We doen enorm hard ons best om de mooiste interviews en reportages voor jullie te posten (want we weten allemaal dat dat is waarom jullie hier zijn) en dat harde werken loont.
Goed, genoeg gezever. Tijd om te doen wat we goed kunnen: jullie blij maken met prachtige magazines en online content. Dan eindigen we volgend kwartaal gewoon weer op nummer 1!
- MMA