BMW heeft een nieuwe shortfilm aangekondigd. Veertien jaar geleden deden ze hetzelfde, toen kwamen er acht korte films uit. Op basis daarvan hebben wij er zin in en zetten alle films maar eens op een rij.
Als je een goed voorbeeld van contentmarketing wilt zien, dan moet je de films die in opdracht van BMW zijn gemaakt zeker kijken. Het automerk gaf grof geld uit om de beste acteurs zoals Clive Owen, Forest Whitaker, Madonna, James Brown, Adriana Lima, Mickey Rourke en Marilyn Manson te strikken. En de crème de la crème onder de regisseurs stonden aan het roer. We noemen John Woo, Guy Ritchie en Tony Scott.
Lees ook: Goddelijke supercaar Saleen komt terug met 1000 pk
De nieuwe shortfilm, ook weer met Clive Owen, verschijnt over een maand. De regisseur dit keer is Neill Blompamk, bekend van District 9 en Elysium. Hierbij de films netjes op een rijtje. De trailer van de nieuwe film zie je onderaan. Graag gedaan.
Seizoen 1
https://www.youtube.com/watch?v=BsWXkuyIdoY
https://www.youtube.com/watch?v=VFMrZQgYMi8
https://www.youtube.com/watch?v=jFijgJf-NLE
https://www.youtube.com/watch?v=jmv1k88i3NA
https://www.youtube.com/watch?v=FgOOU0z_Pik
Seizoen 2
https://www.youtube.com/watch?v=OSCPRNeVuLk
https://www.youtube.com/watch?v=XGivBHff7hQ
https://www.youtube.com/watch?v=RAQLflcOrTk
Seizoen 3 Sneak peek
https://www.youtube.com/watch?v=hNDgwzpIE6c