Lamborghini is op zoek naar groei. Met de introductie van de Urus proberen ze duidelijk nieuwe segmenten aan te spreken. De komende twee jaar moeten er 4500 exemplaren van de 650 pk tellende Urus (kost je 200.000 euro) verkocht worden. Een mooi plekje om de wagen ten toon te stellen staat sinds kort in in de Emiraten. Dubai om precies te zijn. Waar anders?
Lees ook: Dit zijn tien wijze levenslessen van George Clooney
De showroom is officieel s'werelds grootste van het merk en één van de in totaal twaalf showrooms in het Midden-Oosten en Afrika. De Italiaanse autobouwer verwacht een groei in de verkopen en maakte daarom 1800 vierkante meter vrij om hun paradepaartjes uit te stallen. In de video hieronder versta je - waarschijnlijk - helemaal niets van de presentator maar de taal van een V10 zal je ongetwijfeld spreken.
https://www.youtube.com/watch?v=G2Ip5uq-mYw
In Singapore pakken ze het trouwens helemaal anders aan, daar trek je een Lamborghini gewoon uit de muur.
https://www.youtube.com/watch?v=1-V75fMrDzM